Tuesday, December 11, 2007

Gi PC Fair 2007 PICC




Hari sabtu 8 aribulan aku g PC Fair....ingat hati nak beli pendrive je tapi adalah bawak duit lebih mana tahu ada benda berkenan...sekali memang adapon......Kemera digital...aku memang nak cari kemera digital ,senang klu g mana2 x payah nak pinjam orbng punya kamera.Servey punya servey adalah dalam 3-4 kedai aku servey memang menarik tawaran diorang lagi2 harganya fuh!! murah siot....kurang 50- 100 ringgit klu kat kedai luar.....kat sini siap ada dapat cenderahati lagi. Last2 aku beli Canon Powershot setakat cukup duit yg aku bawak......kemera tu klu kat luar rm499 tapi kat situ dapat rm399.......jimat aku rm100.....Hari tu memnag ramai giler org sampai bergesel2 bahu klu nak meraba pon boleh .hahahaha........tapi kali ni macam x banyak kedai sangat.....ada tu sampat 2 kedai dlm satu tempat......apa2 pon sekarang aku dah pon ada kemera jadi senang nak snap gambar klu aku g mana2......hihihihih

No comments: