Thursday, April 30, 2009

Kembara Zoom Malaysia - Pahang

17-20 April lepas Kembara Zoom Malaysia telah pon bermula dng lokasi pertama di Pahang Darul Makmur... alhamdullilah semua nya berjalan dng sempurna tanpa sebarang kejadian yg tak diingini berlaku, yang penting semua peserta dan media seronok dan enjoy dng trip ni sampai ada yg dah tawarkan diri tuk next trip...hahaha. Bagi aku yg pertama kali sampai ke Pahang ni memang aku enjoy habis nak2 lagi dpt makan ikan patin masak tempoyak dia fuh! sedap giler, pantai dia pulak best biru jer,dpt pegang dan naik gajah dan sepanjang kembara ni cuaca tip top tak hujan...kat bawah ni aku kasi sikit gambar2 semasa kembara tersebut klu korang nak tengok lebih2 leh tengok kat facebook aku - pojee rashid, kat sana berlambak pic lagi termasuk leh tengok gambar2 kat geng2 yg g sana. ok next trip Johor...kitaorang akan teroka 3 pulau beb kat sana antara pulau tersebut Pulau Sibu ....Johor tunggu aku datang.....hahahaha

No comments: