Thursday, September 2, 2010

Kosmo Suara Komtemporari.....


31 hb hari tu genap 4 tahun akhbar Kosmo berada di pasaran Malaysia. Kosmo adalah akhbar WAJIB aku pada setiap hari. Aku mengenali Kosmo senjak isu pertama lagi masa tu di beri percuma selama seminggu. Masa tu aku masih kerja di area2 KLCC...jadi lepas turun dari train LRT Putra terus aku di beri Kosmo. Senjak dari tu ar aku terus terpikat dng Kosmo sampai ar ke hari ni. Sebab apa aku suka akbar ni....bagi aku layout dia menarik, tersusun dan tak beserabut, pengisiannya ringkas dan padat tak macam akhbar2 lain yg berjela2 dan isunya tidak tertumpu kpd hal hal ehwal semasa tapi ada juga mengenai keadaan dan situasi semasa seperti yg terdapat di bahagian 2 akhbar ini. Bagi aku akhbar ni praktikal dng keadaan semasa yg mahukan berita yg ringkas dan padat serta mempunyai gambar- gambar menarik dan harga yg murah seringgit jer. Kepada team Kosmo keep the good job....Tahniah dah 4 tahun lah....:)

No comments: