Monday, October 18, 2010

akan datang By'U...


Akum semua...aduh ni baru lah aku update blog ni lama jugak x update. Pas jer hari raya hari tu cam biasa kerja bersusun2 kena aku siapkan sampai x de masa nak rehat.Pastu aku di uji kesihatan yg tidak baik sedikit demam yg panjang aduh dugaan2..gi check kat doktor, doktor kata ni deman biasa2 jer sebab baru pas raya badan terkejut...huhuhu.Oklah tuk pengetahuan korang aku akan handle satu lagi magzine x lama lagi. Nama magazine tu By'U. Magazine ni tertumpu kepada lifestyle,remaja,gaya hidup dan hiburan. Dah lama aku x handle mag cam ni nak2 lagi yg ada hiburan ni. hihihi yg best klu handle mag hiburan ni kita leh dpt hadiah2 filem dan leh tengok filem percuma hahahhaa.....insyallah klu semuanya berjalan lancar first issu akan keluar bulan Disember ni....ni geng2 wartawan tengah giat mengumpul material.....tungguuuuu....:)

No comments: