Saturday, July 7, 2007

Good Luck - Anim

Hari ni hari terakhir rakan seangkatan aku Anim dalam departmen grafik kat opis aku.Aku dengan anim lah yg telah berkerjasama menghasilkan layout tuk mag BH. Sebenarnya aku ni bukan buat BH pun tapi sebab mag URS yg aku buat tu diorang "kiv" dulu jadi aku pun buat lah BH bagi dua dengan Anim selain mag GTN yg tetap aku buat tiap-tiap keluaran selain keluaran- keluaran edisi khas En Nuar editor mag URS. Sekarang aku pulak kena take over BH.arghhh.........tambah lagi kerja-kerja aku tapi aku tak kisah sebab memang dah tugas dan minat aku dlm bidang ni.Cuma aku harap agar adalah pereka grafik baru yg akan ganti tempat Anim dengar kadar yg segara.....klu x mati jugak aku nak buat sorang-sorang sebab dengar kata GTN nak tambah satu lagi magazine kira-kira cam adik dialah "GTN2".Hmmmm... lagi satu sekarang susahlah aku nak g lunch sebab aku selalu tumpang dia klu g makan...kena g naik teksilah(p/s kak wan & kema teman boleh...hahaha)Kepada anim semoga berjaya dan seronuk di tempat baru...Good Luck Nim.......:)

No comments: