Sunday, July 8, 2007

Lagu Baru Siti Nurhaliza



Ari ni ada kawan aku kasi lagu terbaru dari penyanyi kesukaan aku Datuk Siti Nurhaliza.Lagu Menanti Pasti nyanyian Datuk Siti Nurhaliza adalah lagu terbaru dari beliau khas projek sondtrack untuk filem Kayangan.Lagu ni berentak Waltz dan pertama kali genre ni di nyayikankan oleh Siti dan dia dah buktikan memang best…… irama lagu ciptaan Ajai ini berentak pelahan dan mendayu- dayu.Selain Siti soundtrack ni jugak membariskan nama2 besar seperti Ning Baizura, Syed Azmir, Shazzy, Sarah, Zahid dan Farah.Kat bawah ni lirik lagu Menanti Pasti dan klu nak dengar lagu ni g kat www.shazryn.imeem.com/music/EZgpX2Sg/menanti_pasti/ ok layan……..
LIRIK MENANTI PASTI ( CT NURHALIZA)
Kegelapan malam ini menyesakkan jiwa
tanpa bintang untuk aku mimpikan mimpimu
aku… merindu indah bulan
menyuluh kelam malam
mengharap bintang akan bersinar
kesepian hati ini mengundang derita
penantian satu seksa bila tanpa balas
aku… menanti kata hati
darimu satu pasti
mengharap mimpi akan hakiki
Korus:
Cintabisikkanlah asmaraku
padanya gelora di kalbu
hembusan nafas ini hanyalah kepadanya
mencintai setulus hati
Cintabukakanlah asmaranya
padaku setia menunggu
antara kau dan aku ada persamaan
untuk cinta bersemi nanti
andai ada di hatimu….
ruang cinta itukan ku simpan anugerah
ke akhir hayatku
menanti pasti….

No comments: