Friday, October 3, 2008

3 tahun bersama SURIMEDIA


pejam celik dah tiga tahun aku berkerja kat syarikat aku sekarang. Aku mula masuk 1 September 2005 masa tu seminggu sebelum puasa. Aku rasa dalam banyak2 tempat kerja yang pernah aku berkerja aku rasa kat sini lah yang paling best.Sebab kat sini kita tak terkongkong sangat asal siap kerja oklah tak ar tekanan cam tempat2 kerja aku yang lain yang selagi tak siap kerja dia punya kreatif director duk sebelah sampai siap , rimas aku cam tu......idea pon boleh terbantut dan semua orang dalam opis kat sini semua satu kepala leh gurau2 dan berkerjasama . Sebelum ni aku ada kerja kat agensi periklanan kat KLCC kat situ pon best jugak sebab boss dan kakitangan sekepala jugak leh makan semeja lagi, gaji pon mashsukkk tapi nak buat cam ne jangka hayat syarikat tu tak lama.Aku harap aku akan kekal lagi kat sini dan harap agar SURIMEDIA akan lebih sukses dan terkenal. :)



No comments: