Sunday, August 3, 2008

cintai aku.........


baru2 ni aku ada bukak friendster saje nak cari kawan2 lama kat sekolah dng kt U dulu......adalah juga jumpa.... semua dah berjaya ada yg dah jadi cikgu,pensyarah,peguam,bukak bisnes sendiri dan macam2 ar....dan ramai jugak yang dah kawin.Bukan takat perempuan tp lelaki pon.....dan ada dah ada anak pon.....hmmmm aku cam ni lagi masih mencari.....jodoh tiada lagi......kadang2 jeles jugak aku masih seorang yang lain semua dah ada teman hidup sendri.....tp nak buat cam ne mungkin ada hikmah semua ni......Semua cinta aku tak menjadi ......baru2 ni perpisahan terjadi lagi....aku tak mampu halang biarlah dia cari yang terbaik baginya.....Apa yg kuharap agar akan datang kepada ku seorang wanita yang setia dan sanggup terima aku seadanya .....di dalam susah dan senang ku......Amin.....
(p/s - kepada korang2 kat luar tu klu nak kenal2 dng aku YM atau email aku ya aku dah kembali solo......hahahaha......:P )

No comments: