Sunday, August 3, 2008

SUSUK - misteri untuk semua....

Pada 30 hb julai ari tu aku ada g tengok priview filem susuk kat OU.Filem agak di tunggu tayangannya kerana telah terperap agak lama jugak dalam 2 tahun . Sepatutnya ia ditayangkan tahun 2006 dulu.Filem ni bagi aku agak baik dan ada pembaharuan walaupun agak "tidak mesra penonton" jika kpd penonton yang ingin just seronok2 tengok kerana selepas menontonnya kita semua mesti kena berfikir......knp nak tahu tengok sendiri......Opening dng susuk badan dan torehan perkataan susuk kat badan tu memang kretif....dan masuk ke pertengahan ianya seperti drama biasa dan kita akan mengikut jalan cerita nya tetapi bila di akhir kita semua mesti 'tertipu' dng apa yg kita tengok dari mula tadi dan akan mula berfikir......tu ar pembaharuan filem ini.Mata mesti tertumpu dan fokus pada tayangan filem ini kalau tak anda mesti akan keliru..Apa2 pon klu nak tahu lebih lagi pi tonton cerita ni.....cerita ini pon banyak adegan suspen dan akan megejutkan anda......antara babak tu ialah kepala tercabut,mayat tergantung kat pokok,dan perut yang dirodok dan di keluarkan isi perutnya... agak suspen jugak.Aku pon ada dapat novel filem ni. aku nak baca dan bandingkan mana satu lain best....klu korang nak beli novelnya dah ada kat pasaran....carilah kat kedai2 buku......tajuk dia pon sama Susuk tulisan Nizam Zakaria.Kat bawah ni aku tunjukkan sikit babak2 dari filem tu...

1 comment:

Amir Muhammad said...

terima kasey atas komen anda :-)