Monday, February 9, 2009

Perak oh Perak...


hai macam - macam hal lah politik kat Negeri Perak ni....senjak dari pilihan raya umum lepas sampai sekarang pelbagai pekara yg berlaku. Dan sememangnya situasi ini telah melakar sejarah di dalam lipatan kamus politik tanah air kita. Yang lebih menarik masalah politik ini turut melibatkan Kesultanan Negeri. Apapon di harap masalah ni dapat di selesai kan sebab semua pekara yg terjadi ni akan di nilai oleh rakyat tuk memilih siapa yg lebih layak tuk memerintah dan membela nasib mereka dan bukan dng tindakan dan janji yang kosong saja. Walaupon aku bukan berasal dari Perak tp keluarga aku ada hubung kait juga dng negeri ni sebab Mak Ucu aku tinggal kat sana dng famili dia dan kedua2 abg ipar aku pon berasal dari sana...dan ex gf aku pon ada duk kat sana jugak.......hihihi

No comments: