Thursday, December 4, 2008

Puaka Niyang Rapik - banyaknya hantu...


Semalam aku tertengok tengok cite ni walaupon dah masuk ke episod 5 belum pernah aku khusuk tengok sampai habis walaupon slot ni salah satu slot kegemaran aku, cam biasa cite ni menghampakan aku, apa lagi tukar channel ar......sebab apa? bagi aku cite ni aku rasa suam2 kuku seram klu kelakar tu adalah hihihi...hantu dlm drama ni banyak sangat...sampai klu boleh di buat pameran hantu cukup korum lah ...kat sungai ada hantu,atas pokok ada hantu, belakang motor pon ada hantu sampai dlm plastik sampah pon ada hahaha....agak2nye kampung ni tempat hantu-hantu berkumpul kot...dahlah tu hantu dia pelbagai rupa ada cam toyol, pontianak,langsuir, org minyak, setan gondol, dan ranting kayu hai...banyakne hantu dlm cite ni. Mungkin kerana terlampau tuk membuat cerita yang "terseram"...tuan pengarah terlebih masukan hantu dlm cerita ni.Bagi aku klu cerita seram bukan hantu yg banyak boleh membuatkan penonton seram tetapi teknik kamera,skrip,emosi pelakon dan sound sistem & lighting tu yg penting. Bagi aku Puaka Niyang Rapik mengecewakan aku sebagai peminat cerita2 seram. Kekasihku Seru masih the best drama dlm slot Seram ni..selain yang boleh aku layan Susuk & Anak Pontianak.

No comments: