Monday, March 30, 2009

AF konsert ke 3 : Bagus tapi tak HEBAT!...


Akademi Fantasia musim ke7 telah pon masuk ke konsert ke 3. Bagi aku konsert minggu ni bagus tapi tak hebat...hmmm cam ne tu....cam ni, semua pelajar memang boleh nyanyi tapi tiada impak kepada penonton yg boleh di ingati just sekadar nyanyi jer. Untuk menjadi sebagai seorang penghibur aku rasa masih jauh untuk mereka ni semua. Sebagai sedia maklum minggu ni temanya adalah Retro 80an...iaitu lagu2 popular sekitar tahun 80an..masa tu aku pon kecik lagi...hahaha.Boleh di katakan semua boleh membawa tema ni dng baik cuma ada pasang surutnya persembahan diorang ni cam Aishah yg aku tengok tak lincah seperti 2 konsert sebelum ni sedangkan lagu yg di beri Mata daripada Noorkumalasari tu adalah berentak rancak dan mengoda, manakala Yazid & Rubisa ada menujukkan sedikit peningkatan. Bagi aku persembahan terbaik masih lagi digenggaman Hafiz di ikuti Isma dan Zizi...yg lain-lain biasa2 jer dan yg paling kurang menarik masih lagi Sidi, bagi aku dia menyanyi cam tak nak nyanyi jer klu sebab mood terganggu rindu isteri baik tak yah masuk AF ar....manakala Rini & Obri menjadi pelajar ke 2 & 3 tersingkir AF7 pada minggu ni. Bagi aku tranformasi masih belum berlaku lagi.....bila lagi ni dah masuk minggu ketiga Astro oii.....
Persembahan Terbaik : Hafiz - Mat Disko ( Sudirman)

No comments: