Monday, March 30, 2009

Tugasan Konsert ke 4: Siti untuk lelaki , Amy untuk perempuan

ikon muzik Malaysia - Amy Search & Datuk Siti Nurhaliza

minggu ni tugasan kepada bebudak AF adalah bertemakan tribute kepada ikon muzik Malaysia iaitu Amy Search & Dato Siti Nurhaliza...hihihi kedua2 my feberet singer tu....yg lebih menarik pihak AF memberikan lagu2 Siti kepada pelajar lelaki dan lagu2 Amy kepada pelajar perempuan....wah sangat menarik idea ni bagi aku......konsert kali ni agak berlainan bagi aku klu di buat betul2 yelah bukan semua orang boleh menyanyikan lagu2 daripada kedua2-dua ikon muzik ni dengan baik. Nak jugak tengok cam ne bebudak lelaki AF menyanyikan lagu penyanyi perempuan manakala pelajar perempuan menyanyikan lagu penyanyi lelaki yg bukan calang2 penyanyi di Malaysia ni.Yg nak aku tengok sangat nanti adalah Yazid -Aku Cinta Padamu...wow leh ke dia bawak lagu ni hahahah....dan Isma - Cinta Gila...rock mummy rock......hahaha good luck guys!.

PELAJAR WANITA

CLAUDIA - Suralaya Dalam D Major

ZIZI - Aku Dah Bosan

AISHAH - Mentari Di Ufuk Timur

RUBISA - Tiada Lagi

ISMA - Kerja Gila

PELAJAR LELAKI

HAFIZ - Cinta Ini

AKIM - Destinasi Cinta

YAZID - Aku Cinta Padamu

QHAUD - Di Taman Teman

ARIL - Lakaran Kehidupan

SIDI - Kumilikmu

LAGU BONUS : Isabella & Jerat Percintaan (medley)

No comments: