Tuesday, November 4, 2008

Otomania ........


Nah!...akhirnya siap sudah Otomania keluaran ke 100, yang lebih specialnya isu tu grafiknya akulah...tu pon bidan terjun sebab grafiknya dah berhenti hari tu sebab nak sambung belajar kat US, nak tak nak aku jugak kena setelkan...seminggu jer tau buat benda tu.... adoiiiii pening kepala nak kena buat semua magazine.Apa2 pon aku punya profil dah bertambah sebab aku dah buat magazine hiburan,pelancongan,remaja,buku tadika,resipi,perkahwinan sekarang tambah satu lagi buku pasal kereta....tp tu tuk sementara aje..boss aku cakap budak grafik ontheway nak masuk.....klu aku semua nak buat mampos ar....tak de rehat.....ingat apa robot ke? marah nie.! :P nasib baik ada extra money klu tak malas nak buat.Ni baru dapat cerita dari editor pasal Mawi nak kawin, comfirm mesti ada edisi khas lagi.....hmmmm

No comments: