Sunday, November 2, 2008

Trip GTN ke DESARU, JOHOR

Pada 22-24 Oktober ari tu aku ada mengikut GTN trip ke Desaru, yalah masa tu baru habis dateline,free time apa lagi ikutlah geng GTN cover stroy Desaru tuk masuk dalam isu akan datang.Kitaorang pergi berlima.Sepanjang aku di sana apa yang aku boleh katakan Desaru ni pantainya memang best cantik giler....tapi sayang masa kitaorang pergi tu cuaca tak berpa elok asik hujan dan mendung jer.Desaru ni agak terpencil dan sepanjang jalan kita ada melalui kawasan yang hijau sebab kiri kanannya hutan....sesuai tuk warga kota tuk mepaskan tension di kota.Antara tempat yang kitaorang cover mengikut panduan Tourism Malaysia ialah kat Restoran Jun-fuh dia punya lauk sedap giler.....,Ostrich farm,Kubu perang dunia ke 2,Jade Restourant -restorant popular kat sana sampai kerbat johor pon makan kat situ,Sebana golf & Marina dan Homestay Felda Semenchu.Apa pon aku enjoy kg trip ni walaupon cuaca agak kureng sikit...sekurang-kurangnya releks jugak minda aku ni dari kerja.hihihihi

No comments: