Thursday, January 29, 2009

Demam yg panjang....

Aduh......hari ni baru aku masuk opis setelah kira2 4 hari aku cuti termasuk cuti raya cina ari tu.Aku demam, sebenarnya dah lama dah aku demam ni klu nak ikutkan dari minggu lepas lagi start 17 hari bulan badan dah rasa tak sihat tp aku buat selamba jer. Aku tak layan sangat demam ni nak2 lagi aku org kuat yg nak menguruskan majlis pertunangan nanti.Tapi lepas jer majlis pertuangan tu esoknya (cam tau2 dah setel semuanya :) ), apalagi demamlah siap berpeluh2,pening kepala, batuk dan selsema org kata pekej lengkap ar hahaha... Mungkin badan dah tak mampu tuk bertahan last2 g kat klinik panel famili aku ambik obat nasib baik klinik tu bukak, tu pon separuh hari jer yelah masih cuti Gong Xi Fat Chai lagikan.Aku klu demam obat klinik ni jer yg serasi sekali makan dah ok.Hari ni kena masuk opis walupon tak ar sihat sepenuhnya tp kira oklah...lagipon doktor kasi MC 2 hari jer...adeh.....malas rasanya nak buat kerja...

No comments: