Thursday, October 1, 2009

alahai Jin Notti


Raya ke 4 hari tu (Rabu)...dah x de apa nak buat aku belanja adik2 aku g tengok wayang...Antara momok dan jin notti...adik2 aku pilih Jin Notti aku pon setuju jugak sebab dari apa yg aku tengok cam best jer...panggung kira separuh penuh ar jugak walaupon tayangan pertama kul 12.00.Ramainye mak dan bapak2 yg bawak anak2 diorang.Permulaan cerita berkisah pasal Notti di dlm penjara nak g ke mahkamah tuk bersidang.


Awal cerita agak ok aku tengok, tp set mahkamah dia terlampau simple cam bukan standart KRU jer...dah setengah jam aku dah mula bosan x tau kenapa aku rasa cam tengok cerita fantasi kanak2 pulak...x de apa yg dpt mengikat aku untuk terus melihat adegan seterusnya semuanya biasa-biasa jer...lakonan Mawi boleh ar first time kan....Farah biasa jugak cam dia berlakon drama dia...bagi aku cerita ni tahap biasa x de pon yg membanggakan .CGI pon sikit sangat dan x gah.Aku ingat aku jer rupanye adik2 aku pon cerita kat aku sama jugak.hmmmm...nasib baik g time hari tiket murah klu x rasa menyesal jugak...Jin Notti aku kasi 2 bintang....

No comments: