Friday, October 2, 2009

Awan Dania beraksi lagi .....


Akhirnya muncul jugak drama Awan Dania 2. Drama ni adalah salah satu cite kegemaran bukan aku tp keluarga aku pon suka cite ni. Cerita dia sempoi nak2 lagi pelakon utama dia si Scha tu ( aku suka dia ni...hihihi)...Mula2 tengok promo kat tv memang aku menunggu siaranya. Tp takut jugak cite musim kedua ni x best cam musim pertama yelah ada jugak cerita klu dah disambung musim ke2 dah jadi boring tp untuk episod 1 AW2 semua sama cam musim pertama aku gelak dari mula sampai akhir cerita tu...Watak Dania anak tunggal perempuan dalam 3 adik beradik lelaki memang best dan x di buat2 wataknya.Tp untuk mengadili cerita ni akan best sampai akhir pon x leh jugak yelah baru episod 1 manatahu pertengahan nanti jd x best pulak...harap2 x ar. Mungkin yg kureng kat drama ni hero dia (Jehan Miskin) pd pendapat aku ar..klu di cari muka baru yg lebih muda mungkin lebih sesuai untuk Scha.Yg pasti cerita akan aku ikuti setelah x de drama yg best kat tv skrg.

No comments: