Sunday, October 4, 2009

Jamuan Hari Lahir......

Hari ni kat umah aku ada sedikit jamuan hari lahir sempena Hari Lahir ahli keluarga aku yg kebetulan jatuh dalam bulan ni iaitu aku sendiri,abg long (abg Ipar) dan Aishah (ank sedara aku) walupon ada yg akan menyambutnya akhir bulan ni tp di sambut awal senang, sekali jalan org kata.Ikut plan kami nak buat kat tasik Putrajaya @ Shah Alam yelah boleh jalan2 sekali tp sekali plan kena ubah sebab ada msalah sikit jd kena buat ar kat umah...Biasalah klu dah ada budak2 diorang ar yg paling gembira klu benda2 cam ni nak2 lagi time nak tiup lilin semua nak tiup.hari tu selain kek mak aku masak bihun goreng dan kitaorang beli KFC...yum..yum...best.Apa2 pon terima kasih atas jamuan ni walaupon plan asal x jadi.....



x kan x kenal........KFC ar kan


Bihun Goreng mak aku buat....gerenti sedap giler...bukan aku sorang jer cakap kawan2 aku ckp pon cam tu....


Kek Hari Lahir berkongsi bertiga....hahaha

aku dah 27.....dah tua ke aku ni????

No comments: