Tuesday, June 5, 2007

Kad kahwin.....


Dua tiga ari lepas aku ada terbaca pasal satu jemputan perkahwinan.Tu pon sebab akak aku terbawak masa antor anak dia kat umah mak aku.aku pon bacalah tiba2 macam kenal je nama tu.......... aku tengok cover kad dia cam kenal sebab ada gambar ,sah! memang betul pun aku kenal .school mate aku dulu masa from4&5.Dia ni pompuan.Dulu dia ni pernah suka dengan aku,puas jugak lah dia teckle aku tapi aku x layan, sebab manja sangat korang tau dia ni klu deman ke, pening ke mesti dtg sekolah sebab nak dapat kedatangan seratus peratus, tapi xpe berbaloi dapat jugak dia sijil tu.Tapi ya Allah siap lah dia bawak botol2 obat dengan tuala basah pas tu terlentok sana terlentok sini, cikgu masuk dia tido lagi satu peragai dia tergedik2 tu tak tahan tu.Apa2 pun dia dah pun selamat jadi isteri org pada Ahad lepas 2/6/07....cun jugak bila tengok dia sekarang hehehe.Kpd dia semoga kekal ke anak cucu.Amin

No comments: